BIL
|
PERKARA
|
TARIKH
|
TINDAKAN
|
1.
|
Surat Siaran Pengemaskinian
Profil Murid Tahun 6 oleh Sektor Pengurusan Sekolah ke Sekolah Rendah .
(Telah dibuat hebahan dalam Portal JPN)
|
15 Jun 2015
|
GURU BESAR
PK HEM
PENYELARAS TAHUN 6
|
2.
|
Pengemaskinian dan
pengesahan Data Profil Murid tahun 6 oleh sekolah.
|
15 Jun - 30 Jun 2015
|
GURU BESAR
PK HEM
PENYELARAS TAHUN 6
GURU KELAS TAHUN 6
|
5.
|
Taklimat kepada PK HEM
sekolah rendah dan PK HEM sekolah
menengah oleh PPD
|
8 Julai – 31 Julai 2015
|
PPD
PK HEM SR
PK HEM SM
|
6.
|
Pengedaran Borang Permohonan
Penempatan (BPPS) ke sekolah feeder
|
8 Julai – 31 Julai 2015
|
PK HEM
PENYELARAS TAHUN 6
GURU KELAS TAHUN 6
|
7.
|
Pembukaan APDM Bagi
Pendaftaran Tingkatan 1
|
1 Ogos – 31ogos 2015
|
PK HEM
PENYELARAS TAHUN 6
GURU KELAS TAHUN 6
|
8.
|
Guru kelas Tahun 6 membuat
permohonan penempatan secara atas talian berdasarkan BPPS
|
1 Ogos – 12 Sept 2015
|
GURU KELAS TAHUN 6
|
11.
|
Cetakan surat penempatan
oleh sekolah rendah
|
2 Nov – 8 Nov 2015
|
PK HEM
PENYELARAS TAHUN 6
GURU KELAS TAHUN 6
|
12.
|
Pengesahan Pendaftaran
di Sekolah Menengah
|
9 Nov – 17 Nov 2015
|
PK HEM SM
PENYELARAS TINGKATAN 1
|
13.
|
Rayuan secara atas talian
dan manual (luar negeri) serta secara
manual ( Dalam daerah dan antara daerah)
|
9 Nov – 20 Nov 2015
|
PK HEM SM
PENYELARAS TINGKATAN 1
|
14.
|
Sekolah Menengah (asal)
mencetak surat kelulusan rayuan antara negeri di atas talian.
|
7 Dis – 13 Dis 2015
|
PK HEM SM
PENYELARAS TINGKATAN 1
|
16.
|
Penutupan Aplikasi dan
Proses Naik Kelas Automatik
|
21 Dis – 27 Dis 2015
|
Tuesday, July 28, 2015
升学时间表
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
调查再调查
案例1: 某日,学生A因为乘搭另外一部Grab的车子,加上车子司机未能准确说出载送学生的名字,保安人员拦截阻止,要求确认。学生延迟20分钟上车,保安人员表示学生A家长无礼表示:保安人员的工作只是让学生上车就好。保安人员表示家长不尊重保安人员的努力与付出,深感无奈。 ...
-
MURID TERCICIR 定义: “Murid cicir” ertinya seseorang yang tidak mengikuti pendidikan wajib di sekolah atau murid yang tidak hadir di sekolah...
-
eDaftar Menengah 2023/2024 网址 URL: https://idme.moe.gov.my 2-6/10/23 小学核实APDM资料 Pengesahan Data APDM Murid 9-13/10 eDaftar工作坊 Bengkel eDafta...
No comments:
Post a Comment